Ponad 25 milionów osób obejrzało spoty reklamowe z udziałem czołowych polskich tenisistów wyprodukowane przez Polski Związek Tenisowy w ramach kampanii "Promocja Polski na świecie przez sport, sportowców i wydarzenia sportowe".
Bohaterem pierwszego spotu, który powstał w wyniku współpracy PZT z Polską Organizacją Turystyczną, jest Hubert Hurkacz, najwyżej notowany polski tenisista w rankingu ATP. Hubert promował Zakopane oraz rodzinne miasto Wrocław.
Natomiast w drugim wystąpiła kobieca reprezentacja Polski startująca w Billie Jean King Cup Finals w Maladze składająca się z zawodniczek LOTTO PZT Team: Magdy Linette (AZS Poznań), Magdaleny Fręch (KS Górnik Bytom), Mai Chwalińskiej i Katarzyny Kawy (BKT Advantage Bielsko-Biała). Nasze czołowe tenisistki promowały Poznań, Łódź i Szczecin.
Obydwa spoty były od listopada emitowane w kilku krajach Europy. Liczmy, że współpraca PZT i POT przyczyni się do wzrostu zainteresowania Polką zagranicznych turystów, bo "Polska, to więcej niż myślisz" jak mówi hasło przewodnie międzynarodowej kampanii.
Sami zobaczcie nasze spoty:
Hubert - Zakopane i Wrocław https://www.facebook.com/share/v/19n1sc2sKk/ (należy skopiować link)
Reprezentacja Polski w BJK Cup Finals - Poznań, Łódź i Szczecin
https://www.facebook.com/share/v/1Aigpx2Rdc/